Dodatkowe informacje o tym projekcie
Przy tej realizacji kierowaliśmy się sugestiami naszego Klienta, który zalecił nam odświeżenie starego logotypu. Studio dźwiękowe o dosyć militarnej nazwie, musi mieć też w logo armatę w formie graficznego znaku. Półkole promieniste wokół tego nietypowego sprzętu wojskowego, złożone z pocisków, symbolizuje mocny, zdecydowany dźwięk. W militarnym tonie utrzymana została też kolorystyka logotypu. Ciemna, butelkowa zieleń jest idealnie skomponowana z całością naszego pomysłu. Grafika tego logo przybrała formę herbu, co świadczy o ważności naszego Klienta w branży. Niewiele firm posiada własny herb, czy choćby coś na jego kształt. Skomplikowana szata graficzna pozostawiona jest na czysto białym tle, co nadaje wręcz żołnierskiej surowości przekazowi dla odbiorcy. Logotyp jest duży i przyciągający wzrok. Pobudza też potencjalnych zainteresowanych do sprawdzenia tej firmy na tle konkurencji, co oznacza, że logo doskonale wypełnia swoją marketingową rolę.