Dodatkowe informacje o szablonie
Agencja PR - któż lepiej niż ona zna się na kreowaniu wizerunku? I któż będzie miał lepiej wykreowaną pod tym względem stronę www? Poszukując idealnej szaty graficznej dla strony swojej agencji PR warto zerknąć na szablon mPR, który doskonale spełnia wszystkie kryteria przejrzystości i czytelności.
Szablon zorientowany jest w biało-błękitnej kolorystyce, która kojarzy się z niezawodnością i szczerością. Górny panel stanowi miejsce dla bardzo ważnej w tym przypadku grafiki. Tutaj jest to wizualizacja zadartej strony jakiegoś dokumentu, na którego froncie widnieje to, co stoi za sukcesem każdej agencji PR - czyli ludzie. To ludzie biznesu - pewni siebie, profesjonalni, młodzi i uśmiechnięci - czyli tacy, jakich chce kreować każda agencja.
Mapa witryny utrzymana jest w szarej tonacji, z ciekawymi symbolami przy odnośnikach do kolejnych podstron. Centralną część strony zajmuje treść strony, opatrzona ciekawym zdjęciem zgodnym z jej tematyką. Taka szata graficzna sprawia wrażenie schludnej, czystej i wzbudzającej zaufanie, zatem można założyć, że agencja PR sama odzwierciedla cechy, które są wykreowane na jej stronie.