Dodatkowe informacje o tym projekcie
Właściwie dobrane logo musi wyrażać kwintesencję działalności przedsiębiorstwa. Cudzysłów stanowiący tło dla liter BI powinien kojarzyć się każdemu z dwoma językami, dwoma światami lingwistycznymi. Te języki są ze sobą połączone co wyraża właśnie tenże znak cudzysłowia rzucający się od razu w oczy. Bi-lingual to organizacja kształcąca rodziców dzieci dwujęzycznych. Takie logo znakomicie podsumowuje jej cele. Logotyp ten ma także bardzo dobrze dobraną czcionkę, która jest neutralna dla oka i szybka w czytaniu. Ma to kolosalne znaczenie zwłaszcza, że nazwa jest po łacinie, choć używana na co dzień w języku angielskim. Kontrast pomiędzy słowem Bi a słowem lingua ma wymiar nie tylko estetyczny, ale także symboliczny. Słowa te przedstawiają dwa różne języki, które jednak tworzą swego rodzaju całość. Chodzi tu oczywiście o dwujęzycznych rodziców, którzy razem tworzą własną rodzinę. Dzięki odpowiedniemu wydłużeniu apostrofów, całe logo ma możliwość rozbudowania się o tekst pod napisem lingu